L’equip del Síndic de Greuges farà una atenció telemàtica el proper 21 d’abril als veïns de Blanes

Les persones interessades cal que concertin prèviament l’entrevista al telèfon 900 124 124 o que enviïn un correu electrònic a l’adreça sindic@sindic.cat

Aquest proper dimecres 21 d’abril l’equip del Síndic de Greuges de Catalunya, el Defensor de les Persones, farà una atenció telemàtica adreçada als veïns i veïnes, així com a les entitats de Blanes. L’objectiu és que tots i totes aquelles persones o entitats que vulguin tinguin la possibilitat de fer consultes o exposar queixes en relació amb vulneracions dels seus drets per part d’administracions públiques i empreses que presten serveis generals, com per exemple aigua, llum, telefonia, gas, etc.

La presència telemàtica es farà mitjançant trucada telefònica o videotrucada, i respon a la fita d’apropar la institució del Síndic de Greuges de Catalunya a les persones, així com facilitar la presentació de queixes i formular consultes. Totes les persones que estiguin interessades en participar en la jornada hauran de concertar prèviament l’entrevista.

Per fer-ho, hi ha dues possibilitats: trucant al telèfon 900 124 124, o bé enviant un correu electrònic a la següent adreça: sindic@sindic.cat. Tanmateix, aquests darrers dies s’ha fet una bustiada a diferents barris de Blanes d’un cartell amb aquesta mateixa informació donar-ho a conèixer, i des de l’Ajuntament de Blanes també s’està col·laborant en la seva difusió.

En anteriors ocasions, l’atenció s’havia fet presencialment a la Biblioteca Comarcal, cedida pel consistori blanenc per acollir les entrevistes. L’actual context de la pandèmia, ha fet decantar-se a l’equip del Síndic de Greuges per seguir fent aquesta acció a través de mitjans telemàtics.