Assalt molt violent a la Costa Brava: arriba a casa i es troba la mare lligada al lavabo

Els Mossos investiguen l’assalt, comès per diversos encaputxats armats amb ganivets que s'haurien endut un botí de fins a 50.000 euros

06 d'agost de 2026 a les 15:07h

Els Mossos d’Esquadra investiguen un robatori violent en un domicili de Castell d’Aro, al Baix Empordà, on una dona d’uns 70 anys va ser amenaçada i lligada al lavabo mentre els lladres registraven la casa.

Els fets van passar aquest dimecres, quan diversos individus encaputxats van accedir a l’habitatge i van intimidar la víctima amb armes blanques per exigir-li diners, joies i altres objectes de valor. La policia també investiga si els assaltants duien alguna arma de foc, real o simulada.

 

La filla la va trobar lligada

Segons ha avançat ‘elCaso.cat’, els lladres van immobilitzar la dona al lavabo per evitar que pogués demanar ajuda o interferir en el robatori. Després van fugir amb diners i joies. RAC1 apunta que el botí podria rondar els 50.000 euros, tot i que els Mossos no han confirmat aquesta xifra.

La víctima no va poder ser auxiliada fins que la seva filla va arribar al domicili i la va trobar encara lligada. La família va alertar la policia i es va obrir una investigació.

Els Mossos treballen per identificar i localitzar els autors de l’assalt. De moment no hi ha cap detingut i la investigació continua oberta. El fet que els lladres actuessin encaputxats dificulta les tasques policials per determinar-ne la identitat.

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara
Sobre l'autor
eric mendo foto
Eric Mendo
Veure biografia
El més llegit