Un mort i 4 ferits en accident múltiple a l’AP-7 amb un cotxe contra direcció

Avatar photo

El SEM ha enviat 7 unitats per atendre els ferits i Trànsit ha hagut de tallar la via i fer desviaments

Un accident múltiple a l’AP-7 al seu pas pel terme municipal de Bàscara, a l’Alt Empordà, ha deixat una víctima mortal i tres ferits de diversa consideració.

 

Per causes que encara s’estan investigant, hi va haver una col·lisió entre cinc turismes, un dels quals conduïa contra direcció. A conseqüència de l’accident, el conductor d’un dels turismes va morir. Es tracta d’un home de 88 anys, J.R.V., veí de Vilopriu.

 

A més, hi va haver 4 ferits: un home en estat greu, traslladat a l’hospital Josep Trueta de Girona, dues dones ferides menys greus, traslladades al mateix hospital, i un home ferit lleu traslladat a l’hospital de Figueres.

 

Arran de la incidència, es van activar vuit patrulles dels Mossos d’Esquadra, sis dotacions dels Bombers de la Generalitat i set unitats del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).

 

Pel que fa a l’afectació viària, l’AP-7 es va haver de tallar a Bàscara en sentit França, tot i que es va desviar el trànsit per la sortida 5. A les 22.27 h, es va deixar un carril obert per circular fins a les 22.50 h, quan la situació es va normalitzar.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

2 menors viuen un autèntic infern: Separades de la mare per una discussió

Notícia següent

Lleida inaugura oficialment la Plaça del Clot de les Granotes

Notícies relacionades