La primera jornada del Mobile World Congress ha tingut un protagonista clar: Xiaomi.
L’empresa, amb un dels estands més grans del MWC, ha mostrat el nou vehicle amb el qual exploraran un nou mercat -tot i que venguin els patinets elèctrics més cotitzats- amb gran competència.
El cotxe ha acaparat les mirades de tothom i no és per a menys, la seva espectacularitat va acompanyada amb 664cv de potència. Té una autonomia de 800 quilòmetres i es proposa competir amb un Tesla Model S. Velocitat punta de 265 km/h i 2.205 kg de pes.
Un estand per no oblidar, perquè al costat del cotxe, hi havia el CyberDog 2. Càmera RGB, acata ordres, simula que beu aigua i costa 1.640 €.
Tot això sense oblidar la telefonia i el seu Xiaomi 14 Ultra. La marca amb seu central a la Xina és, pràcticament, la més atractiva d’aquesta edició del Mobile World Congress. Ficada enfront de Lenovo, marca la qual presenta el primer portàtil del món amb pantalla invisible, totes dues lluiten entre posicionar-se dins de les empreses més atractives del congrés.