Dilluns, 12 de maig de 2025
És notícia

VÍDEO | Un incendi obliga a desallotjar una fruiteria a Terrassa

Avatar photo
A causa del foc, una fruiteria ha hagut de ser desallotjada i està tallat el trànsit a tot el carrer
Un incendi obliga a desallotjar una fruiteria de Terrassa | FOTO: Júlia Ponsa

Els Bombers de la Generalitat han treballat per estabilitzar un incendi produït en un local de Terrassa on hi havia diverses motos. A causa del foc, una família ha hagut de ser desallotjada de la seva fruiteria, Oasis, situada just al local contigu.

Un incendi obliga a desallotjar una fruiteria de Terrassa | FOTO: Júlia Ponsa

 

Fins al lloc, al Passeig 22 de Juliol de Terrassa, s’hi han desplaçat diverses dotacions dels Bombers i també dels Mossos d’Esquadra, que han tallat el pas de vehicles a tot el carrer, tot i que està previst que es restableixi la circulació durant la pròxima hora.

Es desconeixen de moment les causes del foc. Els Bombers també han pujat a l’habitatge superior del local, on hi havia una persona gran tota sola i que han hagut de reallotjar a la ferreteria del costat mentre treballaven.

 

Segons declaracions a ‘La Ciutat’ de l’amo de la fruiteria que ha hagut de ser desallotjada, el foc s’hauria produït al local del costat de la fruiteria, on es guarden les motos de la pizzeria Carlos, que està just al davant al mateix carrer.

 

 

 

 

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Diumenge de xàfecs i nevades que baixaran fins als 500 metres

Notícia següent

Mor una menor tutelada després de llançar-se des d’un pont

Notícies relacionades