Tragèdia en un magatzem de Martorell: un treballador mor atrapat sota un contenidor

Malgrat els esforços dels equips d’emergència, no han pogut salvar la vida de l’operari

23 de setembre de 2026 a les 21:26h

Un home de 65 anys ha mort aquest dimecres al matí després que li caigués a sobre un contenidor mentre treballava en un magatzem del carrer de la Devesa de Martorell.

Els serveis d’emergències han rebut l’avís poc abans de les onze del matí. Fins al lloc dels fets s’hi han desplaçat efectius dels Mossos d’Esquadra, de la Policia Local de Martorell, dels Bombers i del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).

Malgrat els esforços dels equips d’emergència, no han pogut salvar la vida de l’operari.

Els Mossos d’Esquadra consideren el succés un accident laboral i han obert una investigació per determinar les circumstàncies exactes de l’incident.

Els fets s’han comunicat al jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Martorell i al Departament d’Empresa i Treball, tal com estableix el procediment en els accidents laborals amb víctimes mortals.

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara