Nou episodi de violència amb armes de foc a Barcelona. Un home ha resultat ferit de gravetat després de rebre tres trets aquest dissabte a la tarda al barri del Bon Pastor, al districte de Sant Andreu, en un tiroteig que també ha deixat una segona persona ferida per una bala perduda.
Els fets han passat cap a les 15.30 hores al carrer de Sas, després d'una baralla entre dos grups de persones de nacionalitat índia i pakistanesa, segons les primeres informacions.
La discussió va començar en un bar
Segons ha transcendit, la disputa es va iniciar a l'interior d'un bar situat a la cantonada dels carrers de Sas i Claramunt i, posteriorment, es va traslladar al mig del carrer.
En aquell moment, un dels implicats va treure una arma de foc i va disparar fins a cinc vegades contra un altre home.
Tres dels trets van impactar en la víctima, un home de nacionalitat índia, que va quedar ferit de gravetat.
La víctima està greu, però fora de perill
Els equips del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) es van desplaçar ràpidament fins al lloc dels fets i van traslladar el ferit a un centre hospitalari.
Tot i la gravetat de les lesions, els impactes no han afectat òrgans vitals i, segons les primeres informacions, no es tem per la seva vida.
Una bala perduda deixa un segon ferit
El tiroteig també ha provocat un segon ferit.
Es tracta d'un home que ha rebut un impacte al peu a causa d'una bala perduda. Després de ser atès pels sanitaris del SEM, també ha estat evacuat a un hospital, tot i que de moment no ha transcendit el seu estat de salut.
Investigació oberta per identificar el pistoler
Els Mossos d'Esquadra han obert una investigació per aclarir les circumstàncies del tiroteig, identificar l'autor dels trets i esclarir l'origen de la disputa entre els dos grups implicats.
Aquest nou succés torna a posar sobre la taula la preocupació per l'augment dels episodis de violència amb armes de foc registrats durant els darrers mesos a Barcelona.