Una baralla multitudinària amb armes blanques va acabar aquest diumenge al vespre a Terrassa amb dues persones detingudes i tres agents de la Policia Municipal ferits. Els fets van tenir lloc al barri de Ca n’Anglada, entorn dels carrers de Jacint Elías i Mossèn Àngel Rodamilans.
La policia va rebre l’avís cap a les 20 hores per un enfrontament en què estarien participant entre sis i set persones i en què hi hauria ganivets. Diverses patrulles es van desplaçar fins al punt indicat i, en detectar la presència policial, bona part dels implicats van abandonar la zona.
Dos homes, però, van continuar enfrontant-se i els agents van intervenir per separar-los.
Un agent va rebre una mossegada
Segons les informacions disponibles, els dos implicats van reaccionar de manera molt agressiva contra els policies quan aquests intentaven controlar la situació. Durant la intervenció, tres agents van resultar ferits. Un d’ells va patir una mossegada, mentre que dos companys més també van sofrir lesions durant el forcejament.
Els dos homes van acabar detinguts com a presumptes autors de delictes d’atemptat contra agents de l’autoritat, lesions i desobediència. L’incident no va acabar al carrer. Un dels arrestats hauria mantingut l’actitud violenta durant el trasllat fins a dependències policials i hauria causat desperfectes a la mampara interior del vehicle patrulla.
Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
