Sant Feliu s’omple de Festa de Tardor aquest cap de setmana amb més de 100 activitats

Ginestà, Los 40 Urban i nombroses propostes de cultura popular protagonitzen un cap de setmana amb espais adaptats, trams tranquils i punts lila

10 d'octubre de 2026 a les 11:31h

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

Sant Feliu de Llobregat està immers aquest cap de setmana en una Festa de Tardor que amplia la programació fins a superar el centenar d’activitats i reforça les mesures perquè els principals actes puguin ser seguits per tota la ciutadania.

Entre les novetats destaquen els espais reservats per a persones amb mobilitat reduïda i els trams tranquils per a persones amb hipersensibilitat auditiva durant actes multitudinaris com el Seguici i el Correfoc.

També s’instal·laran pantalles gegants al parc del Vuit de Març i als Jardins del Palau Falguera per facilitar el seguiment dels actes. A la fira d’atraccions de les Grases hi haurà, a més, una franja sense soroll destinada especialment a persones sensibles als estímuls acústics.

 

Cultura popular pels carrers de Sant Feliu

La festa va arrencar divendres amb el lliurament del Mocador d’Honor al santfeliuenc Àngel Merino, exregidor de Cultura i alcalde de la ciutat entre el 2000 i el 2003, en reconeixement de la seva trajectòria vinculada a l’activisme cultural.

El Seguici i Ball d’Entremesos va donar pas a un cap de setmana carregat de cultura popular, amb trobades de gegants, diades castelleres, actuacions de percussió i dansa i diversos actes de foc.

Entre els moments més destacats hi haurà l’Encesa del Campanar, el Correfoc d’adults i el Correfoc infantil, amb les figures i colles de l’imaginari festiu santfeliuenc com a protagonistes.

 

Los 40 Urban i Ginestà, grans reclams musicals

La música és un altre dels eixos principals de la programació. Després del concert d’Els Catarres de divendres, aquest dissabte l’Estadi d’Atletisme acollirà a partir de les 23 hores la festa de Los 40 Urban.

Diumenge serà el torn de Ginestà, que actuarà a les 22 hores al mateix espai.

La programació també reserva protagonisme als artistes locals, amb actuacions de Vania, Bons Nois, Irene Ribas, D-Sastres, La Estrella de David, Cler, Blaklist i Fudgel repartides per diferents punts de la ciutat.

 

Punts lila i polseres davant possibles casos de submissió química

L’Ajuntament també ha reforçat el dispositiu per prevenir i actuar davant les violències masclistes. Hi haurà punts lila al parc del Vuit de Març, a la pista d’atletisme i al carrer de Joan Maragall.

A més, s’instal·laran punts de salut al parc del Vuit de Març i a la pista d’atletisme, on es disposarà de polseres sentinella davant sospites de possibles casos de submissió química.

Amb més de 100 propostes repartides pels barris, Sant Feliu afronta així un cap de setmana amb la cultura popular i la música com a grans protagonistes, però també amb una aposta reforçada per l’accessibilitat i la seguretat.

Sobre l'autor
eric mendo foto
Eric Mendo
Veure biografia
El més llegit