L’Ajuntament de Sabadell organitza un “speed dating” telemàtic amb empreses amb necessitat de cobrir 153 llocs de treball vacants

Un total de quatre empreses participen en  aquesta activitat

Ajuntament de Sabadell

L’Ajuntament de Sabadell ha organitzat sessions d’entrevistes en línia amb  empreses en recerca de personal. Un total de quatre empreses participen en  aquesta activitat durant aquests dies i en conjunt sumen una necessitat de cobrir  153 llocs de treball.  

Com indica la tinenta d’alcaldessa de Desenvolupament Econòmic i Impuls  Administratiu, Montse González, “es tracta de donar suport a les empreses que  vulguin generar ocupació i oferim els recursos que tenim a l’abast de  l’ajuntament per posar en contacte persones que busquen feina amb  empreses que volen captar talent i tenir millors equips”.  

El cicle es va iniciar amb la sessió monogràfica a càrrec del Consorci Corporació  Sanitària Parc Taulí que precisava incorporar 8 gerocultors/es, 7 ajudants/es de  cuina i 35 persones de serveis generals: neteja, personal rober i pel servei de neteja  i tractament de residus. La segona activitat va ser amb LEROY MERLIN,  multinacional francesa especialitzada en bricolatge, construcció, decoració i  jardineria buscava 14 professionals per a formar part dels seus centres de Sabadell,  Barberà del Vallès, Sant Cugat, Lliçà de Munt i Manresa.  

L’acció va continuar amb el Grupo BN Facility Services, grup d’empreses de serveis  generals amb seu a Sabadell que precisava incorporar per a les zones de Terrassa,  Rubí i Sabadell 40 operaris/àries de neteja industrial i 20 operaris/àries de neteja  alimentària. Per últim, Accent Social, empresa que gestiona el Servei d’Atenció  Domiciliària de l’Ajuntament de Sabadell, necessita incorporar 29 treballadors/es  familiars per la cobertura de suplències d’estiu i té programat l’últim “speed dating”  aquesta setmana.

Les persones interessades en aquests llocs van presentar la seva candidatura fent  inscripció a aquestes ofertes de feina directament al web de l’Ajuntament de  Sabadell, sabadelltreball.cat. Les persones que han encaixat amb el perfil sol·licitat  van ser convocades a la sessió informativa telemàtica prevista. 

Fira Ocupació Sabadell 2021 

Aquesta acció és un preàmbul de la 2a edició de Fira Ocupació Sabadell. Aquest  esdeveniment organitzat també per l’Ajuntament de Sabadell es celebrarà els dies  10, 11 i 12 de novembre. La primera edició celebrada íntegrament de forma  telemàtica va reunir l’any passat durant 4 dies més de 1.100 participants en  diferents activitats, entrevistes laborals i borses de treball. Les empreses  interessades en participar en la propera edició de Fira Ocupació Sabadell ja poden  consultar les condicions de participació al web sabadelltreball.cat.  

Serveis per a les empreses 

D’altra banda, les empreses amb necessitat de cobrir llocs vacants tenen de forma  permanent un ventall de serveis gratuïts al seu abast per part de l’Ajuntament. Com  ara, l’acompanyament en la planificació de la gestió de persones; l’anàlisi i  descripció del lloc de treball a cobrir; assessorament en matèria de contractació,  subvencions i bonificacions; servei de selecció per competències, o disseny de  formació a mida de les necessitats de les empreses, entre altres. Per a més  informació es pot adreçar un correu electrònic a sabadelltreball@ajsabadell.cat.