L'Ajuntament de Sabadell ha obert les inscripcions per a tres cursos gratuïts adreçats a persones emprenedores, professionals autònoms i petites empreses. Les formacions, que es duran a terme entre els mesos d'octubre i novembre, abordaran aspectes clau com la gestió del negoci, les finances i les oportunitats dels negocis digitals.
Totes les activitats tenen una durada de vuit hores, són gratuïtes i requereixen inscripció prèvia.
Un curs per conèixer tot el que necessita un autònom
La primera proposta començarà el 6 d'octubre al Centre de Promoció Empresarial amb el curs "20 coses que els autònoms han de saber i ningú els hi explica".
La formació està pensada principalment per a autònoms i empresaris amb el negoci en funcionament, tot i que també està oberta a qualsevol persona interessada. Durant les sessions es tractaran qüestions pràctiques relacionades amb les obligacions fiscals, la planificació financera i la gestió del dia a dia d'un negoci.
Com generar ingressos a través d'internet
El 26 d'octubre començarà el curs "Com guanyar diners a internet. Models de negoci que funcionen online", també al Centre de Promoció Empresarial.
L'objectiu és ajudar les persones emprenedores a identificar noves oportunitats de negoci en l'entorn digital, conèixer models empresarials d'èxit a internet i explorar noves vies per incrementar els ingressos.
Formació per millorar la gestió econòmica
El programa es completarà el 10 de novembre al Centre d'Empreses Industrials de Can Roqueta amb el curs "Empodera les teves finances: domina la gestió econòmica del negoci amb èxit".
La formació està dirigida a professionals i microempreses que vulguin reforçar els seus coneixements financers, interpretar millor les dades econòmiques del negoci i prendre decisions més eficients per garantir-ne la sostenibilitat i el creixement.
Inscripcions obertes amb places limitades
Les tres activitats són gratuïtes, disposen de places limitades i requereixen inscripció prèvia. Les persones interessades ja poden consultar tota la informació i formalitzar la seva inscripció a través del web de Sabadell Empresa.
Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
