Sabadell habilita un nou aparcament gratuït de més de 200 places per al partit del CE Sabadell

L'espai, d'uns 5.000 metres quadrats i situat a només 300 metres de l'estadi, estava fins ara en desús

27 d'agost de 2026 a les 14:49h

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

Sabadell habilita un nou aparcament gratuït de més de 200 places per al partit del SabadellL’Ajuntament de Sabadell reforçarà aquest dissabte els espais d’estacionament gratuït amb motiu del primer partit de la temporada del CE Sabadell a la Nova Creu Alta després de l’ascens a Segona Divisió. El conjunt arlequinat rebrà l’UD Almeria a les 17 hores, en un partit que preveu una gran afluència d’aficionats.

Com a principal novetat, el consistori ha habilitat un nou aparcament provisional al carrer Arcàdia, amb capacitat per a més de 200 vehicles. L’espai, d’uns 5.000 metres quadrats i situat a només 300 metres de l’estadi, estava fins ara en desús.

La mesura té com a objectiu facilitar la mobilitat a l’entorn de la Nova Creu Alta i ampliar les opcions per als aficionats que es desplacin al partit en vehicle privat.

Més aparcaments gratuïts prop de la Nova Creu Alta

A banda del nou aparcament del carrer Arcàdia, aquest dissabte també es recuperaran altres espais gràcies a la col·laboració d’entitats esportives de la ciutat.

A partir de les 15 hores, els aficionats podran estacionar al:

  • Club Natació Sabadell, al carrer de Sarajevo, amb unes 170 places.

  • Club de Tennis Sabadell, a l’entorn dels carrers de Rafael Casanova i Prat de la Riba, amb unes 80 places.

També continuaran disponibles altres zones d’estacionament habituals a prop de l’estadi, com l’espai del carrer de Dublín, a l’entorn del camp de futbol municipal de Can Rull, i els aparcaments dels carrers de Sarajevo i Budapest.

Reforç de la Policia Municipal

Amb previsió d’una elevada afluència de públic, l’Ajuntament també reforçarà la presència de la Policia Municipal a l’entorn de la Nova Creu Alta. Els agents s’encarregaran de regular el trànsit i facilitar els accessos als diferents espais d’aparcament.

A més, hi haurà controladors a les bosses d’estacionament, que orientaran els conductors i ajudaran a agilitzar l’entrada i sortida dels vehicles.

El consistori recomana als aficionats arribar amb la màxima antelació possible i prioritzar, sempre que sigui possible, el transport públic. La Nova Creu Alta disposa de connexions amb diverses línies d’autobusos de la TUS i amb els serveis de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya i Renfe.

   

Sobre l'autor
marta gutierrez
Marta Gutiérrez
Veure biografia
El més llegit