Renfe reforçarà aquest estiu el servei de les línies R1 i R2 de Rodalies de Catalunya per donar resposta a l’increment de mobilitat cap a les zones de costa durant els mesos de més afluència.
Segons ha informat l’operadora, els reforços començaran aquest cap de setmana a l’R1, amb la incorporació de set trens més per sentit els dissabtes, diumenges i festius entre Barcelona i Calella.
En el cas de l’R2, l’augment del servei arribarà el cap de setmana del 13 i 14 de juny, amb 17 trens addicionals els caps de setmana i festius a l’estació de Platja de Castelldefels.
Més freqüències fins a l’octubre
Els reforços es mantindran en totes dues línies fins a l’1 d’octubre. L’objectiu és facilitar els desplaçaments cap a la costa, especialment durant les franges de més demanda.
Al matí, s’incrementaran les freqüències en direcció sortida de Barcelona, per afavorir l’accés a les platges i municipis costaners. A la tarda, el reforç es concentrarà en sentit contrari, cap a la capital catalana, coincidint amb el retorn dels usuaris.
