Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
La nova temporada de Ràdio Molins de Rei arribarà dilluns 7 de setembre amb una graella renovada i diversos canvis en els horaris dels programes. L’emissora emetrà cada dia de 7 del matí a 1 de la matinada, amb una oferta que combina informació local, entreteniment, música, cultura, espais juvenils i programes de participació.
Un dels principals moviments serà el canvi d’horari de l’informatiu local “Molins de Rei al Dia”, que a partir d’aquesta temporada passarà a emetre’s a les 13 h.
Un nou programa els divendres a la tarda
La franja dels divendres a la tarda també es reformula. El programa “Els divendres faves tendres” deixa pas a “Tal com raja”, un nou espai conduït per la família Garcia, que fins ara estava al capdavant de “Reobrim els diumenges” els diumenges al matí.
El nou programa mantindrà part de l’esperit de la franja, amb participació dels oients i premis, però amb un format renovat.
Canvis de franja i noves incorporacions
La temporada també portarà moviments en programes com “Joc x Randa”, “L’última volta” o “Quan comença la nit”.
Entre les novetats destaca l’estrena del magazín “No ho entenc”, presentat per Sílvia Depares i Jordi Roca. Serà un espai d’actualitat amb un to proper i referències generacionals vinculades al públic millennial.
El magazín matinal “Bon Dia i Bona Hora”, que s’emet de dilluns a divendres de 8 a 12 h, també incorpora noves seccions, nous tertulians i una nova imatge sonora.
18 hores diàries d’emissió
Ràdio Molins de Rei mantindrà una programació de 18 hores diàries durant els set dies de la setmana, fins a sumar 126 hores setmanals d’emissió.
La major part de la graella serà de producció pròpia. Només l’informatiu general “Notícies en Xarxa”, de dilluns a divendres de 14 a 15 h, i els butlletins horaris entre les 8 i les 22 h no formen part de la producció pròpia de l’emissora. La resta, 119 hores setmanals, correspondrà a continguts fets des de la ràdio.
Sardanes enregistrades per la Diada
Un altre dels clàssics de la temporada, les 12 hores de sardanes, es mantindrà enguany amb una particularitat. Per motius de salut del presentador, Pere Pahissa, el programa s’ha enregistrat prèviament i, per tant, els oients no podran trucar per demanar la seva sardana preferida. L’especial s’emetrà el divendres 11 de setembre, de 8 del matí a 8 del vespre.
L’emissora també prepara canvis progressius en la seva estratègia a les xarxes socials, especialment a Instagram, que s’aniran aplicant durant les pròximes setmanes.
Ràdio Molins de Rei es pot escoltar al 91.2 FM i a través del web radiomolinsderei.cat.