El PSC de l’Ametlla aposta per elaborar un pla per dinamitzar el comerç

Avatar photo

El candidat socialista, Llorenç Alerm, ha participat del debat que ha organitzat l’Ametlla Comerç Actiu amb els candidats a les eleccions municipals per parlar de comerç

Els socialistes de l’Ametlla del Vallès aposten “per elaborar un pla estratègic que permeti tenir totes les dades i tot el coneixement sobre el comerç local i així, poder fer les actuacions més adequades per dinamitzar el sector” ha explicat el candidat Llorenç Alerm. Es tracta d’una proposta que només ha presentat el PSC i que tots els candidats han vist amb bons ulls.

Alerm ha detallat que aquesta mesura d’elaborar un pla director de comerç o pla estratègic a l’inici de mandat és una iniciativa que ja s’ha desenvolupat en altres municipis, com Tiana o Rubí i “ha funcionat molt bé perquè millora la qualitat del comerç i la relació amb els compradors”.

El PSC aposta per encarregar el pla estratègic a l’inici de mandat i així, desenvolupar-lo com més aviat millor. Aquesta iniciativa permetria promocionar el producte local, fer actes per atraure nous clients i organitzar fires sectorials, entre d’altres.

També consideren que s’ha de fer una digitalització del comerç, dinamitzar el comerç online, facilitar la distribució i el lliurament de productes a casa dels veïns i veïnes de l’Ametlla. Alerm ha assegurat que és important crear una base de dades de comerç, restauració i activitats de serveis del municipi “per tal que els ciutadans ho tinguin a mà i sàpiguen de què disposen”.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Les escoles de Calafell treuen aquest dissabte la seva feina al carrer

Notícia següent

Llauradó (ERC) presenta el conjunt de la llista republicana a Reus

Notícies relacionades