El nou Pavelló de l’Oest de Sabadell serà una realitat l’any 2024, complementant d’aquesta manera la xarxa d’equipaments esportius de la cocapital del Vallès Occidental. Ja s’han executat un terç de les obres, iniciades el segon semestre de l’any passat. Ubicat al barri dels Merinals, el nou equipament comportarà una inversió superior als 6,82 M€.
Dins del pavelló hi haurà una pista de parquet, que es podrà dividir en tres, i on es podran practicar tota mena de disciplines esportives de sala, com bàsquet, futbol sala, patinatge, gimnàstica rítmica o handbol, entre altres. També hi haurà una sala polivalent, on es podran dur a terme múltiples activitats dirigides com zumba, ioga o aeròbic. S’hi habilitarà una graderia i hi haurà serveis com vestidors i zona de bar.
Al voltant del pavelló, a més de la pista exterior, s’ubicarà una plaça, nou arbrat, bancs i mobiliari urbà, com també nous llocs d’estacionament. Tot plegat dins d’una parcel·la de 5.124 m2, que forma part d’un solar més ample, on hi ha una reserva per construir-hi un institut.