Dimecres, 7 de maig de 2025
És notícia

Parets del Vallès s’adhereix a la campanya europea Let’s Clean Up

Avatar photo

La jornada es portarà a terme el 5 de maig, de 10 a 13 h, amb la participació de l’Institut La Sínia

Parets del Vallès participarà en una nova edició de la campanya europea Let’s Clean Up Europe, el 5 de maig, de 10 a 13 h, amb una neteja de l’entorn fluvial del riu Tenes i amb la participació de l’Institut La Sínia.

L’activitat està organitzada per l’Ajuntament de Parets, a través de l’Escola de la Natura està oberta a tothom i compta amb la col·laboració de l’IES La Sínia i l’associació GRENP. La jornada titulada Netegem el nostre entorn tindrà el punt de trobada a l’aparcament del camp de futbol Josep Seguer i transcorrerà al llarg del matí entre els ponts de l’avinguda Francesc Macià i el del carrer Lluís Company.

Let’s Clean Up és una iniciativa europea emmarcada en la Setmana Europea de la Prevenció de Residus, que té l’objectiu de conscienciar sobre la quantitat de residus que llencem de forma incontrolada a la natura, i de promoure la recollida d’aquests abocaments il·legals als entorns naturals. La jornada es tracta d’una experiència didàctica i educativa que vol promoure el respecte per l’entorn i la reducció de residus. A Parets, l’Associació GRENP treballarà amb els d’alumnes el valor ecològic de l’espai i la problemàtica de les espècies exòtiques invasores que afecten, entre altres llocs, la bassa de l’avinguda Francesc Macià, per complementar l’activitat.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

‘Les aventures de Tom Sawyer’ pretén apropar la cultura francesa al públic andorrà

Notícia següent

El Govern unifica protocols contra el bullying

Notícies relacionades