L’Ajuntament de Barcelona fixa la seva nova estratègia per aconseguir que la distribució urbana de mercaderies a la ciutat es dugui a terme de la manera més competitiva, ordenada, eficient, eficaç, sostenible i segura possible
La nova estratègia per la distribució urbana de mercaderies té com a principals objectius potenciar el comerç de la ciutat i millorar la competitivitat econòmica de les empreses i l’eficiència del repartiment. Alhora, vol reduir les externalitats ambientals, l’ocupació de l’espai públic i la sinistralitat d’aquesta activitat, millorant la seva convivència amb la vida quotidiana
El document fixa 7 línies estratègiques pel 2030, entre les quals hi ha incrementar l’ús dels punts de recollida per a les compres online, estendre els centres de distribució urbana de mercaderies i flexibilitzar l’oferta d’estacionament de càrrega i descàrrega, entre altres punts
Per donar resposta a aquestes línies estratègiques l’Ajuntament de Barcelona inicia un seguit d’actuacions per fer més eficient l’activitat
En paral·lel, es reuneix a les principals associacions econòmiques, empresarials i sindicals de Barcelona per crear una taula de col·laboració i un observatori de la DUM, amb l’objectiu de millorar la distribució a la ciutat.
Una botiga que porta diversos anys ocupant espai al número 73 de la Rambla Nova, ha tancat novament les seves…
El proper diumenge 27 d’abril a les 18:30 h, el Casal Cultural la Violeta d'Altafulla acollirà un esdeveniment molt especial: Una estona amb…
El “desconeixement” del patrimoni natural del litoral tarragoní davant el canvi climàtic ha estat una de les preocupacions que s'han…
La Clara, més coneguda a les xarxes socials com a Clers, és la nova sensació del món digital. Nascuda el…
Des de bon matí, Sitges ha viscut una diada de Sant Jordi radiant. Centenars de persones han passejat pel passeig…
La diada de Sant Jordi ha estat la data escollida enguany novament per posar a la venda el mocador de…
Esta web utiliza cookies.