Imatge: @clersssss
La Clara, més coneguda a les xarxes socials com a Clers, és la nova sensació del món digital. Nascuda el 16 de setembre de 2001 a Cambrils, aquesta jove catalana ha esdevingut una de les creadores de contingut més influents i virals del moment, captivant milions d’usuaris amb el seu estil fresc, autèntic i divertit. Amb més de 2,1 milions de seguidors a TikTok i més de 568 mil a Instagram, Clers ha convertit la seva passió en una carrera meteòrica.
El seu èxit va començar amb vídeos aparentment senzills: sincronitzacions de llavis, confessions sobre la seva vida quotidiana i coreografies. Però darrere aquest format, hi ha una estratègia clara i una connexió genuïna amb el públic que ha sabut aprofitar com pocs.
Fins als 18 anys, Clers va viure al seu estimat Cambrils, però estudiar a la universitat la va portar a Barcelona, on es va instal·lar amb la seva àvia. Tot i això, els llibres aviat van cedir protagonisme a les xarxes: la seva popularitat va créixer de manera exponencial i Clers va decidir apostar-ho tot per la creació de contingut. Avui, aquella decisió s’ha demostrat més que encertada.
Una de les seccions més estimades pels seus fans són els seus “raps improvisats” sobre temes aparentment trivials. Amb frases com “En aquest rap soc un centpeus amb xancles” o “Soc la H del teu abecedari”, Clers aconsegueix entretenir mentre manté la seva essència única. De fet, el seu rap humorístic Flop Flip Flop va ser un dels sons més utilitzats a les plataformes digitals durant diverses setmanes.
També és coneguda per vídeos reflexius o còmics en què parla de temes personals, dona consells sobre la vida quotidiana o comparteix les seves emocions, cosa que li ha valgut l’estima d’una comunitat molt activa i fidel: els seus “Flo Flip Flopers”.
Amb un estil visual senzill, però molt identificable, Clers ha col·laborat amb marques de renom com Fanta, Nocilla, Singularu Jewels o Zeta Smash Burger, i ha participat en diversos podcast i programes, a més de fer de presentadora en esdeveniments de la comunitat de les xarxes. Tot plegat l’ha ajudat a construir una marca personal sòlida i reconeixible, sense perdre mai el toc fresc i desimbolt que la fa especial.
En un món saturat d’influencers, Clers destaca per ser fidel a si mateixa. Amb una combinació d’humor, empatia i talent, aquesta cambrilenca ha trencat esquemes i s’ha colat al cor de milers de persones arreu del món. El seu nom ja és sinònim d’èxit a les xarxes socials… i això només és el principi
El proper diumenge 27 d’abril a les 18:30 h, el Casal Cultural la Violeta d'Altafulla acollirà un esdeveniment molt especial: Una estona amb…
El “desconeixement” del patrimoni natural del litoral tarragoní davant el canvi climàtic ha estat una de les preocupacions que s'han…
Des de bon matí, Sitges ha viscut una diada de Sant Jordi radiant. Centenars de persones han passejat pel passeig…
La diada de Sant Jordi ha estat la data escollida enguany novament per posar a la venda el mocador de…
Un total de 646.580 visitants han entrat al país durant el mes de març. D'aquests, tal com publica aquest dijous…
Els veïns i veïnes de Tarragona, així com els seus visitants, s'han trobat aquests dies amb uns cartells publicitaris que…
Esta web utiliza cookies.