La Ciutat de Barcelona

Badalona ven 22.000 mocadors de les Festes de Maig 2025 durant Sant Jordi

La xifra de mocadors venuts supera de forma notable la de l’any passat, quan es van vendre un total de 9.500 unitats

La diada de Sant Jordi ha estat la data escollida enguany novament per posar a la venda el mocador de les Festes de Maig de Badalona i la jornada ha estat un èxit absolut, ja que el balanç ha estat de 22.000 unitats venudes.

Durant tot el dia, molts badalonins que passejaven per la Fira de Sant Jordi van aprofitar l’ocasió per adquirir el mocador a l’Oficina de Turisme i d’aquesta manera començar ja a lluir aquest element que ha esdevingut un dels símbols de la celebració de les Festes de Maig de Badalona.

La xifra de mocadors venuts ahir, en el primer dia de venda del mocador, supera de forma notable la que es va registrar durant la diada de Sant Jordi de l’any passat, ja que el 2024 es van vendre un total de 9.500 unitats i aquest any s’han venut més del doble.

Això ha estat possible per la gran afluència de gent a la XIII Fira de Sant Jordi i perquè l’any passat els mocadors es venien únicament a la carpa de l’Oficina de Turisme, mentre que aquest any a aquest punt de venda s’hi ha sumat també la mateixa Oficina de Turisme.

A partir d’aquest dijous 24 d’abril, el mocador de les Festes de Maig de Badalona 2025 es pot continuar comprant a l’Oficina de Turisme de Badalona i a partir del 28 d’abril també es podrà adquirir a les biblioteques de la ciutat i a l’Espai Betúlia, al preu d’1 euro.

El mocador és de color bordeus i està il·lustrat amb una sanefa formada pel perfil d’edificis i símbols emblemàtics de Badalona, com la Casa de la Vila, el pont del Petroli, la platja, l’escultura del Mono, el Palau Municipal d’Esports, la fàbrica d’Anís del Mono o l’arbre de Nadal. En total, s’han fet 74.000 unitats.

La primera tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Badalona, Cristina Agüera, ha mostrat la seva satisfacció “davant de l’èxit de públic de la Fira de Sant Jordi” i també per l’acollida que els badalonins han mostrat cap al mocador d’aquest any. “Arribar a 22.000 unitats venudes, i fer-ho en un sol dia com Sant Jordi, demostra fins a quin punt els badalonins se senten vinculats a les Festes de Maig i també demostra que el seu disseny, ple de símbols de la ciutat, està agradant, tal com esperàvem”, ha assenyalat Agüera.

Mendo

Missatges recents

El nombre de visitants al país baixa un 20,2% aquest mes de març

Un total de 646.580 visitants han entrat al país durant el mes de març. D'aquests, tal com publica aquest dijous…

13 minuts fa

Polèmica als carrers de Tarragona: “Abstenir-se negres, moros, romanesos i sudacas”

Els veïns i veïnes de Tarragona, així com els seus visitants, s'han trobat aquests dies amb uns cartells publicitaris que…

16 minuts fa

Arriba la 16a Ruta de la Tapa de Sant Julià de Lòria: Més restauradors i menys desplaçaments

La 16a Ruta de la Tapa tornarà aquest mes de maig a Sant Julià de Lòria amb una edició que…

26 minuts fa

WhatsApp deixa sense servei alguns dispositius a partir del 5 de maig

A partir del pròxim 5 de maig, diversos models antics d’iPhone deixaran de tenir accés a WhatsApp. Aquesta mesura es…

48 minuts fa

Sabadell s’omple d’activitats de circ i dansa aquest cap de setmana

Sabadell s’omplirà aquest cap de setmana, del 25 al 27 d’abril, de moviment i creativitat per celebrar el Dia Mundial…

53 minuts fa

Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant edita un llibre il·lustrat sobre la història de l’infant Pere i de l’antic hospital

En el marc de la diada de Sant Jordi, l’Ajuntament de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant va presentar ahir 23…

1 hora fa

Esta web utiliza cookies.