Dissabte, 10 de maig de 2025
És notícia

Nou apunyalament al mig del carrer a Barcelona: Un home en estat greu

Avatar photo
La Guàrdia Urbana ha detingut un altre home que ja ha estat traslladat a la comissaria
guardiaurbanabarcelona

Un home ha estat detingut per la Guàrdia Urbana de Barcelona aquest dimarts acusat de ferir-ne greument un altre amb una arma blanca, segons ha avançat ‘Betevé’ i han confirmat a l’ACN fonts municipals. L’agressió ha tingut lloc a l’altura del número 105 del carrer Nàpols, a l’Eixample.

Els agents desplaçats a l’indret han trobat la víctima i l’han assistit fins que ha arribat el Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM). A més han detingut el presumpte autor de l’atac, que era al lloc dels fets.

La víctima, un home de 54 anys, ha estat traslladat a l’hospital greu però amb constants vitals estables. El detingut, un home major d’edat, ha estat traslladat a dependències policials per prendre-li declaració, i després se’l durà a seu judicial.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
Presentació dels actes del 175è aniversari de la fundació de Roquetes

Roquetes s’agermanarà amb Sant Marcel el proper 14 d’abril

Notícia següent
Imatge dels terrenys on es construiran els 32 habitatges a Falset, a tocar del camp de futbol 1

L’Ajuntament i l’Incasòl acorden construir 32 habitatges a Falset, la meitat de protecció oficial

Notícies relacionades