Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
Els Mossos d’Esquadra investiguen un robatori amb força a la botiga d’Apple del centre comercial Westfield La Maquinista, al districte de Sant Andreu de Barcelona. Els fets haurien passat la matinada d’aquest divendres, 21 d’agost, quan un grup d’individus hauria rebentat l’aparador de l’establiment per intentar endur-se diversos mòbils i altres aparells electrònics.
Tal com avança ElCaso.cat, l’avís s’ha rebut pels volts de dos quarts de set del matí. Diverses patrulles dels Mossos s’han desplaçat fins al centre comercial, però quan hi han arribat els assaltants ja havien fugit.
Els lladres han aconseguit endur-se algun aparell?
De moment, no ha transcendit ni el nombre de persones que haurien participat en el robatori ni el valor del possible botí. Tampoc està confirmat que els assaltants aconseguissin endur-se els dispositius que pretenien robar.
Els Mossos mantenen la investigació oberta i no han facilitat més detalls per no interferir en les diligències. L’establiment tampoc ha volgut donar informació sobre l’incident.
Un nou assalt a una botiga de productes Apple a Barcelona
El robatori de La Maquinista presenta similituds amb un altre assalt que va tenir lloc fa gairebé un mes a la part alta de Barcelona, tot i que no hi ha cap relació confirmada entre els dos casos.
La matinada del 24 de juliol, uns lladres van encastar un vehicle contra la façana de la botiga K-tuin del carrer Muntaner, distribuïdor oficial de productes Apple. Després de rebentar la porta, van accedir a l’establiment, van robar diversos aparells electrònics i van fugir amb un altre vehicle.
Els centres comercials també han estat objectiu d’altres assalts recents. Fa pocs dies, uns individus van entrar a l’Ànecblau de Castelldefels amb un 4x4 i van utilitzar posteriorment un Fiat 500 per rebentar els aparadors de dues joieries i endur-se el botí.
En aquest tipus d’assalts, l’ús de vehicles pot facilitar una fugida ràpida abans de l’arribada de la policia, tot i que les càmeres de seguretat poden aportar informació útil per identificar els responsables.