Diumenge, 20 d'abril de 2025
És notícia

Mor el fundador de la Sala Zeleste de Barcelona, Víctor Jou

Avatar photo

Enginyer de professió, va impulsar també la primera edició del Canet Rock. La sala es reconvertiria en la sala Razzmatazz

Sala Razzmatazz. ACN.

El fundador de la Sala Zeleste de Barcelona, Víctor Jou, ha mort aquest dilluns en un hospital de Figueres als 84 anys, segons han informat fonts properes al traspassat. Jou va fundar la popular sala musical barcelonina el 1973, però també va ser impulsor de la primera edició del festival Canet Rock, el 1975, i primer director del Mercat de Música Viva de Vic, el 1989.

Enginyer de professió, el 1974 també va fundar el segell Zeleste-Edigsa, que va donar impuls a les carreres d’artistes com Sisa, Companyia Elèctrica Dharma, orquestra Plateria o Gato Pérez.

El 1986 la sala es va traslladar del carrer Argenteria al Poble Nou, on mantindria el nom fins que l’any 2000, ja amb una nova propietat, es reconvertiria en la sala Razzmatazz.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Mor el seu bebè d’1 any per una obstrucció i li pagaran 72.000 euros

Notícia següent

El sistema d’alertes de Protecció Civil es prova avui a tota la demarcació de Tarragona

Notícies relacionades