Mor un conductor de 34 anys en un xoc frontal a Sabadell

L’accident ha passat aquest divendres al matí a la BV-1248 i l’altre conductor ha resultat ferit greu

24 de juliol de 2026 a les 11:45h

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

Un conductor de 34 anys ha mort aquest divendres al matí després d’un xoc frontal entre dos turismes a la carretera BV-1248, a Sabadell. Segons ha informat el Servei Català de Trànsit, l’accident s’ha produït al punt quilomètric 5,5 de la via.

Els Mossos d’Esquadra han rebut l’avís a les 6.15 hores. Per causes que encara s’estan investigant, els dos vehicles han col·lidit frontalment. Un dels conductors ha resultat ferit crític i ha estat evacuat a l’Hospital Parc Taulí, on ha mort posteriorment. La víctima és O.A.T., de 34 anys i veí de Sabadell.

El conductor de l’altre turisme ha resultat ferit greu i ha estat traslladat a la Mútua de Terrassa.

Arran del sinistre, s’han activat quatre patrulles dels Mossos d’Esquadra, tres dotacions dels Bombers de la Generalitat i tres ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques. També hi ha intervingut un equip conjunt del SEM i Bombers.

 

77 morts a les carreteres catalanes aquest any

Amb aquesta víctima, ja són 77 les persones que han mort en accidents de trànsit a les carreteres catalanes des de principi d’any, segons les dades provisionals del Servei Català de Trànsit.

Del total de víctimes mortals, 31 eren motoristes i 28 ocupants de turismes, furgonetes o camions. També hi ha nou vianants, cinc ciclistes, tres conductors de tractor i un usuari de patinet.

Sobre l'autor
eric mendo foto
Eric Mendo
Veure biografia
El més llegit