Mollet inicia les obres d’adequació de l’espai del restaurant ‘El Moll Petit’

Un cop l’espai compleixi amb la normativa actual, es traurà a licitació pública

temps lectura-Temps de lectura: < 1 minut

Aquesta setmana comencen les obres d’actualització de la cuina del restaurant ‘El Moll Petit’, que es troba a l’edifici del Lledoner. Un cop l’espai compleixi amb la normativa actual, es traurà a licitació pública.

Les obres d’adequació de les instal·lacions consisteixen a fer un tractament especialitzat d’higienització, neteja i actualització de la cuina, així com la certificació dels conductes d’extracció, de la maquinària de la cuina i les cambres frigorífiques. Uns treballs que permetran que les instal·lacions puguin reobrir tot complint la normativa vigent.

Un cop hagin finalitzat els treballs i l’espai compleixi la normativa actual, es traurà a licitació pública per tal de poder reobrir el restaurant el més aviat possible.

El restaurant el Moll Petit va tancar l’any passat després que els seus gestors no van poder reflotar el servei arran de la situació deficitària provocada per la pandèmia.