Els fets van passar la tarda del passat divendres a Mataró i ara s’ha difós l’enregistrament de la perillosa detenció d’un Jove delinqüent a la capital del Maresme.
Segons informa Capgròs, la Policia va acabar detenint el jove, després de xocar amb un cotxe patrulla i dos vehicles més, després d’una fugida en cotxe després que els agents el volguessin aturar en un control.
L’impactant succés, que va esverar els transeünts que hi havia en aquell moment, com es pot sentir al vídeo, van tenir lloc al barri de Cerdanyola cap a les cinc de la tarda de divendres, a l’hora de la sortida de les escoles.
Dos agents motoritzats havien detectat un cotxe Volkswagen Golf amb matrícules alemanyes falses i li van cridar l’alto. El conductor els va fer cas omís i va emprendre la fugida per l’avinguda Josep Tarradellas obviant senyalització i semàfors.
Després de topar amb tres vehicles i punxar una roda, els policies el van fer baixar del cotxe a punta de pistola, davant l’astorament general.
El conductor va ser detingut per un delicte contra la seguretat viària (conducció temerària, conduir sense permís i sota els efectes de les drogues) i un altre per danys i atemptat contra els agents de l’autoritat.