L’Ajuntament de Sabadell proposarà al Govern un traçat soterrat per a la ronda Nord, segons ha avançat el ‘Diari de Sabadell’ i ha confirmat l’ACN de fonts municipals. El consistori vallesà vol que la futura carretera –que ha d’unir Terrassa, Sabadell i Castellar del Vallès– transcorri sota terra pel seu terme municipal amb dos túnels de dos carrils per sentit.
Els túnels tindrien uns sis quilòmetres de longitud, es farien utilitzant una tècnica similar a la de l’ampliació d’FGC i anirien des del Parc Agrari –al límit del terme municipal- fins a la carretera de Prats de Lluçanès, on connectaria amb l’actual ronda Oest. El traçat és una “proposta de màxims” i una “primera aproximació” del Departament d’Urbanisme de Sabadell.
El govern municipal liderat per Marta Farrés ha encarregat un estudi a una enginyeria per conèixer la viabilitat econòmica i tècnica del projecte per a la ronda Nord. “Tot el que sigui possible ha d’anar soterrat. Serà una ronda, no un carrer o un carril bici. Un carril per banda seria quedar-nos com fins ara i no podem gastar per gastar”, ha comentat Farrés en declaracions al ‘Diari de Sabadell’.
Segons el consistori de la cocapital del Vallès Occidental, aquest projecte sota terra evita molèsties als veïns i redueix l’impacte paisatgístic, però també és més costós: entre 90 i 100 milions d’euros, que podria ser de més de 200 MEUR si se suma el traçat fins a Terrassa.
El Park Güell avança en les mesures per al foment d’un model de turisme més…
Ja es pot trobar al web de l’Ajuntament de Lloret un mapa amb els refugis…
El Centre Municipal d’Esport i Salut Ca n’Arimon de Mollet del Vallès reaprofitarà aquest estiu…
El president del Parlament, Josep Rull, creu que l'acord per a una investidura "és possible",…
Parlem amb Alfredo Clúa, alcalde de Cambrils, en el seu primer any de mandat. L'alcalde…
Aigües de Reus acaba d’adjudicar al Taller Baix Camp, com associació del tercer sector, el…
Esta web utiliza cookies.