Dilluns, 5 de maig de 2025
És notícia

L’Ajuntament de Barcelona destina més 1,3 MEUR durant l’estiu en obres de millora i manteniment de mercats

Avatar photo

L’Ajuntament de Barcelona ha destinat més d’1,3 milions d’euros (MEUR) en obres de manteniment i millora de mercats de la ciutat. Concretament, s’ha dut a terme actuacions als mercats de Ciutat Meridiana, la Concepció, Fort Pienc, Sant Gervasi i el Ninot. Aquestes intervencions estaven contemplades al pressupost previs durant el mandat 2019-2023 per als mercats, de 100 MEUR i que estipulava que de cada quatre euros que es dediquen a la construcció de nous equipaments, un s’havia de destinar a la millora dels edificis en funcionament.

A banda de les actuacions durant l’estiu, també estan en marxa les obres de construcció de dos nous mercats i una gran reforma, amb una inversió total de més de 20 MEUR. Per una banda, les obres per acollir el mercat de Montserrat (Nou Barris) van començar el passat setembre i s’espera que acabin el segon semestre del 2024, amb un pressupost de 12,6 MEUR.

L’execució del mercat provisional d’Horta va començar el desembre del 2022 i està previst que acabi a finals d’aquest any, amb 5,3 MEUR de pressupost. Pel que fa a la gran reforma del mercat de la Sagrada Família, el projecte va començar a principis de juliol i s’espera que acabi a finals del 2024, amb un pressupost de 2,3 MEUR.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Bona acollida en la nova sessió de ‘Anem a Plaça !’ al Mercat de Fruites i Verdures de Blanes

Notícia següent

Inscripcions a les escoles esportives d’Escaldes-Engordany a partir de l’11 de setembre

Notícies relacionades