El Triangle, un dels centres comercials més emblemàtics de la plaça Catalunya de Barcelona, serà l’escenari d’una transformació important en els pròxims anys. MediaMarkt ha anunciat que l’estiu del 2026 obrirà una botiga de grans dimensions a l’espai que fins ara ocupava la coneguda cadena Fnac. Amb una superfície de 6.500 metres quadrats, aquest nou establiment serà una de les botigues més grans de l'empresa a Espanya, amb una inversió prevista de 7,5 milions d'euros.
L’obertura d’aquesta nova botiga suposarà també la creació de més de 50 llocs de treball i té com a objectiu convertir-se en el segon Lighthouse de MediaMarkt a l'Estat, un format innovador que busca revolucionar l'experiència de compra. Aquest model de botiga aposta per una "experiència immersiva en tecnologia", amb espais exclusius per a les principals marques tecnològiques, on els clients podran interactuar directament amb els productes, rebre assessorament personalitzat i gaudir de llançaments exclusius.

La creació d’aquesta nova botiga arriba després del tancament definitiu de la Fnac a la plaça Catalunya, que va deixar enrere gairebé 30 anys d’història en aquest mateix espai. El tancament es va produir el 5 de juliol, i a partir de llavors, la companyia francesa traslladarà la seva botiga a un nou local al número 131 de la Rambla, amb previsió d’obrir les portes al voltant d’octubre d’aquest any.