Un problema tècnic a l’aplicació mòbil de la T-mobilitat ha afectat els usuaris des de la matinada d’aquest dilluns. Segons ha informat l’Autoritat del Transport Metropolità (ATM), l’aplicació presenta dificultats en algunes de les seves funcions, tot i que la validació i consulta de la targeta virtual segueixen operatives.
Actualment, les funcions més habituals, com la compra de títols de transport i la consulta dels suports físics, no estan disponibles ni per a dispositius Android ni per a iPhone. Els usuaris de l’aplicació han expressat molèsties per no poder accedir a aquests serveis, que habitualment utilitzen per gestionar els seus viatges.
Dificultats per a usuaris d’iPhone
Pel que fa a la validació dels títols, l’ATM ha destacat que l’aplicació per Android funciona correctament, mentre que els usuaris d’iPhone experimenten un retard d’uns segons en el procés de validació.
Malgrat aquestes incidències, l’ATM ha assegurat que es treballa intensament per resoldre el problema el més aviat possible, amb l’objectiu de recuperar la normalitat durant el dia d’avui. Els operadors de transport han estat instruïts per proporcionar alternatives als viatgers i garantir que ningú es quedi sense poder accedir al transport públic.
L’ATM ha demanat paciència als usuaris mentre es duu a terme la solució tècnica i ha agraït la comprensió davant d’aquesta situació puntual.