Un home arriba amb 6 punyalades i ple de sang a un gimnàs de Barcelona per demanar ajuda

La víctima va aconseguir arribar a l'establiment per demanar ajuda abans de ser traslladada a l’Hospital Clínic

04 d'octubre de 2026 a les 18:13h

Els Mossos d’Esquadra investiguen una agressió amb arma blanca registrada aquest divendres al parc de Can Batlló, al barri de la Bordeta de Barcelona, que ha deixat un home ferit de gravetat. L’agressor va fugir després dels fets i encara no ha estat localitzat.

L’incident es va produir cap a les 18.15 hores, quan dos homes que es coneixien i que, segons les primeres informacions, viuen en un assentament de la zona van iniciar una discussió per causes que encara s’investiguen.

En el transcurs de l’enfrontament, un dels implicats hauria apunyalat diverses vegades l’altre abans d’abandonar el lloc. La víctima va quedar malferida i perdia una gran quantitat de sang.

 

Va arribar fins a un gimnàs per demanar ajuda

Tot i les ferides, l’home va aconseguir desplaçar-se fins a un gimnàs situat a poca distància, a la Gran Via de les Corts Catalanes, a l’altura de la Campana, on va demanar auxili.

Els treballadors de l’establiment van intentar contenir l’hemorràgia mentre esperaven l’arribada dels serveis d’emergència. Fins al lloc s’hi van desplaçar diverses patrulles dels Mossos d’Esquadra i efectius del Sistema d’Emergències Mèdiques.

Els sanitaris van estabilitzar el ferit i el van traslladar a l’Hospital Clínic, on va quedar ingressat en estat greu. Malgrat la gravetat de les lesions, la seva vida no correria perill.

Els Mossos han obert una investigació per aclarir les circumstàncies de l’apunyalament i identificar i localitzar l’autor de l’agressió.

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara