La Guàrdia Urbana de Barcelona ha detingut un home per la seva presumpta implicació en l’atac a una dona, la seva parella, que presenta ferides de gravetat. Van ser els Mossos d’Esquadra els que la van trobar la dona en el pis en què convivia amb el detingut, segons avança Europa Press.
Els agents van rebre aquesta matinada la trucada d’un veí que alertava de sorolls procedents de l’habitatge, un pis situat en un bloc de la ronda Sant Pere. Un cop allà, van trobar la dona, en estat greu, per la qual cosa van avisar unitats d’assistència sanitària per traslladar-la a l’hospital.
Poc després que els Mossos trobessin la dona, la Guàrdia Urbana va aconseguir detenir l’home al carrer, a qui s’acusa d’un delicte de violència de gènere. La investigació continua per determinar les circumstàncies dels fets.