Dissabte, 17 de maig de 2025
És notícia

Els transportistes del Port de Barcelona mantenen les mobilitzacions indefinidament

Sis de cada deu s'hi han manifestat a favor mentre que el quatre de cada deu ho han fet en contra

Els transportistes del Port de Barcelona han aprovat en assemblea mantenir les mobilitzacions indefinidament després de no compartir l’acord al que van arribar el govern espanyol i la patronal divendres passat a la matinada.

En les votacions que s’han celebrat fins aquest migdia, hi han participat 537 persones, de les quals 219 (40,8%) s’han mostrat partidaris de tornat a la feina mentre 318 (59,2%) s’hi ha manifestat en contra. Paral·lelament, els transportistes, que formen part de Sintraport i treballen en règim d’autònoms, prendran part aquest dimarts en un nou tall a al Ronda Litoral en la protesta organitzada per la Plataforma en Defensa del Sector del Transport.

Concretament, es tractarà d’una marxa lenta que començarà al carrer 3 fins a la Ronda Litoral en sentit Besòs i a l’alçada de la sortida 14 els transportistes canviaran de sentit per fer el camí invers, en sentit Llobregat.

Els membres de Sintraport es van manifestar dijous de la setmana passada davant la delegació del govern espanyol, hores abans que la CNTC i el Ministeri de Transports, arribessin a un acord que van subscriure les patronals.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

VÍDEO: Un grup de joves apallissen un vigilant i l’envien a l’hospital

Notícia següent

Aquest dijous 31 de març s’inicien a Badalona es XXXVI Jornades Científiques de Batxillerat

Notícies relacionades