EL DRAMA DE L'HABITATGE |Desnonen un matrimoni i el seu fill d'un edifici ocupat a Santa Coloma de Gramenet

La família assegura que es queda sense alternativa d’allotjament i que havia intentat contactar amb el propietari per pagar-li el lloguer.

04 de novembre de 2026 a les 13:07h

En Mohamed, la seva dona i el seu fill han estat desnonats aquest dimecres, 4 de novembre, de la casa on vivien des de feia cinc anys al barri del Fondo de Santa Coloma de Gramenet. El Comitè de Vaga Anticapitalista havia convocat el veïnat a les 9.30 h davant del número 90 del carrer de Beethoven per intentar aturar el desnonament.

LA FAMÍLIA ASSEGURA QUE VA INTENTAR PAGAR EL LLOGUER AL PROPIETARI

En Mohamed, de 65 anys i sense feina estable, explica que quan es van instal·lar a la casa pagaven un lloguer a la persona amb qui compartien l’habitatge. Segons la família, la casa es troba en molt mal estat i no té aigua corrent.

“Quan va marxar aquesta persona vam intentar contactar amb el propietari per pagar el lloguer, però no ho vam aconseguir. Ara ens fan fora sense cap alternativa”, explica el fill del Moha.

La PAH de Gramenet denuncia que un gran tenidor ha comprat la casa i altres immobles del costat amb la intenció de llogar-hi habitacions. Segons la plataforma, la propietat s’ha negat a buscar una solució per a la família.

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara