DFactory Barcelona incorpora Element Logic i reforça el seu ecosistema d’automatització logística

La companyia, especialitzada en intralogística i sistemes robotitzats de magatzem, se suma a una comunitat de més de 50 empreses tecnològiques

14 de setembre de 2026 a les 11:55h

DFactory Barcelona, l’ecosistema d’indústria 4.0 impulsat pel Consorci de la Zona Franca de Barcelona (CZFB), continua ampliant la seva xarxa d’empreses tecnològiques amb la incorporació d’Element Logic, companyia especialitzada en intralogística i automatització de magatzems.

Amb motiu de la seva incorporació a l’ecosistema, el president executiu del CZFB, Pere Navarro, i la directora general del CZFB, Blanca Sorigué, han mantingut avui una trobada amb César Nosti, director general d’Element Logic a Espanya i Portugal, per donar-li la benvinguda i conèixer de primera mà els projectes que la companyia desenvoluparà des de DFactory Barcelona.

Element Logic és una empresa tecnològica especialitzada en intralogística i automatització de magatzems i és el primer i principal integrador mundial d’AutoStore, una solució robotitzada d’emmagatzematge i preparació de comandes d’alta densitat. Aquest sistema constitueix el nucli de la seva oferta i, al seu voltant, la companyia integra software propi, robots de picking unitari i equips de material handling per oferir una solució integral que automatitza i coordina tot el flux operatiu del magatzem.

Fundada a Noruega l’any 1985, la companyia compta amb més de 950 professionals en 30 països i ha dut a terme més de 575 instal·lacions d’AutoStore arreu del món, amb més de 18.500 robots operatius.

 

Expansió de l’activitat a Espanya i Portugal

La companyia s’incorpora a DFactory Barcelona en un moment d’expansió de la seva activitat a Espanya i Portugal. La seva entrada en aquest ecosistema li permetrà reforçar el seu posicionament com a soci tecnològic per a l’optimització de magatzems i operacions logístiques, com també generar noves oportunitats de col·laboració amb empreses tecnològiques vinculades a àmbits com la robòtica, la intel·ligència artificial i la internet de les coses.

César Nosti, director general d’Element Logic a Espanya i Portugal, ha assenyalat que, “la nostra incorporació a DFactory Barcelona representa una gran oportunitat per formar part d’un dels ecosistemes industrials i tecnològics més innovadors d’Europa. Compartim la visió d’impulsar una indústria més intel·ligent, connectada i eficient, i estem convençuts que aquest espai afavorirà l’intercanvi de coneixement i oferirà al nostre equip un entorn estimulant, obert a noves idees i formes de col·laboració.”

Per la seva banda, el president executiu del CZFB, Pere Navarro, ha destacat que “l’arribada d’Element Logic reforça el posicionament de DFactory Barcelona com un ecosistema de referència internacional per a la indústria 4.0. La incorporació de companyies capdavanteres en automatització logística ens permet continuar ampliant un ecosistema basat en la innovació, la col·laboració i la transferència de coneixement entre empreses tecnològiques.”

Finalment, Blanca Sorigué, directora general del CZFB, ha afirmat que “estem molt satisfets de donar la benvinguda a Element Logic a DFactory Barcelona. La seva experiència en automatització i intralogística aporta un gran valor al nostre ecosistema i contribuirà a generar noves oportunitats d’innovació conjunta. El nostre objectiu és continuar creant un entorn on empreses, talent i tecnologia treballin de manera connectada per accelerar la transformació de la indústria.”

Amb aquesta nova incorporació, DFactory Barcelona continua reforçant una comunitat empresarial que ja aplega més de 50 empreses i que es basa en la col·laboració i la innovació oberta, impulsant projectes capaços de transformar el futur de la indústria i la logística.

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara