Els Mossos d’Esquadra van detenir el 4 de juliol un home de 45 anys per cometre cinc robatoris amb força en habitatges de Sant Boi de Llobregat entre el 12 i el 28 de juny i se’l relaciona amb dos més a Castelldefels, un en grau de temptativa.
La investigació es va posar en marxa en tenir coneixement dels dos primers robatoris i gràcies a les empremtes recollides es va concloure que l’arrestat n’era l’autor. El lladre accedia als habitatges, en la majoria dels casos primeres plantes o pisos als quals es podia accedir per replans de la comunitat o terrasses annexes, amb el mètode de l’escalament i quan els propietaris no hi eren. En el moment de la detenció, l’home duia un rellotge valorat en 3.000 eros que havia sostret d’un dels habitatges.
El mateix dia 4 de juliol a la nit l’equip d’investigadors van realitzar una entrada i perquisició al domicili del detingut a Sant Boi de Llobregat on van localitzar nombrosos objectes que podrien estar vinculats amb els robatoris comesos i que s’analitzaran per tal de relacionar-los amb possibles fets.
La investigació continua oberta i els agents no descarten més detencions