La Guàrdia Urbana de Badalona ha detingut un jove de 23 anys, de nacionalitat marroquina, que acumula 34 antecedents policials, segons ha informat l’alcalde de la ciutat, Xavier García Albiol.
Els fets han passat aquesta matinada de dijous, 13 d’agost, al carrer de Jumilla, al barri de Sant Roc, on l’individu hauria trencat la finestra d’un vehicle estacionat per accedir al seu interior i endur-se els objectes que hi havia a dins, tal com avança ElCaso.cat.
L’arrestat hauria agredit un agent durant la detenció
La Guàrdia Urbana ha rebut l’avís i s’ha desplaçat fins al lloc dels fets, on ha localitzat i detingut el sospitós, acusat inicialment d’un delicte de robatori amb violència.
Durant la intervenció, el jove hauria oposat una forta resistència als agents i hauria agredit un dels policies mentre intentaven emmanillar-lo. Les ferides que ha patit l’agent serien de caràcter lleu, segons la informació disponible.
Els agents també han localitzat un segon vehicle amb una de les finestres rebentades, tot i que no ha transcendit el valor dels objectes que haurien estat sostrets.
Un segon detingut per una ordre de cerca i captura
Durant la mateixa actuació, la policia ha acabat detenint una segona persona que no tindria relació amb el robatori.
Els agents havien identificat un testimoni dels fets per prendre-li declaració, tal com estableix el protocol, i van comprovar que sobre aquesta persona constava una ordre de cerca i captura pendent.
Els dos detinguts han estat traslladats a dependències policials i resten a l’espera de passar a disposició judicial davant del jutjat de guàrdia.
Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
