Les bases del concurs per seleccionar el cartell que il·lustrarà la Festa de Tardor 2025, que se celebrarà del 9 al 12 d'octubre, ja estan publicades. El termini de presentació de propostes acabarà el 25 d'agost i hi pot participar qualsevol persona major d'edat o amb representació legal en cas de ser menor.
Les propostes han de complir els següents paràmetres:
- Les presentacions han de ser a títol individual; cada participant pot presentar una única obra original i inèdita.
- El format del cartell ha de ser de 42x60cm.
- El disseny ha d'estar vectoritzat, tot i que la tècnica emprada per a la creació és lliure. Per tant, la proposta ha de ser apta perquè es pugui reproduir amb quadricromia i adaptar-se tant als formats de paper com digital. No s'admeten tintes metal·litzades ni fluorescents, així com relleus o volums enganxats.
- La presentació de l'obra ha de ser en reproduccions digitals.
- L'obra no pot estar signada.
- Les obres que no respectin aquests requisits seran desqualificades.
Els participants han d'enviar les propostes a través del portal web de l'Ajuntament. La selecció del guanyador la realitzarà un jurat format per membres del Consistori, professionals del disseny gràfic, de les comissions de festes i del món de l'art. La decisió final seguirà els criteris de qualitat, originalitat, adopció d'elements que s'associïn a la Festa de Tardor i inclusió de la perspectiva de gènere i de diversitat social i cultural.
L'obra guanyadora serà la imatge de la Festa de Tardor 2025, que es difondrà per les xarxes socials municipals amb l'atribució de l'autoria. Aquesta rebrà, també, un premi de caràcter econòmic.