El "caganer del Maresme": Un home defeca en la cuina d'un hotel

En concret, es va introduir a la cambra refrigeradora de la cuina, on va defecar sobre el menjar que hi havia emmagatzemat en caixes

09 d'octubre de 2025 a les 20:25h
Actualitzat: 09 d'octubre de 2025 a les 21:53h

La Policia Local de Santa Susanna, va detenir el passat diumenge, 5 d'octubre, un home de 34 anys acusat d'un delicte de danys per defecar dins de les capses de menjar en la cuina d'un hotel del municipi. Els fets van ocórrer a les 6:10 del matí, quan l'individu, que estava allotjat a l'hotel com a participant d'un congrés de batxata, va accedir a les instal·lacions sense autorització. En concret, es va introduir a la cambra refrigeradora de la cuina, on va defecar sobre el menjar que hi havia emmagatzemat en caixes, tal com ha avançat ElCaso.cat.

Quan els treballadors van començar la seva jornada, van descobrir els excrements i van alertar de manera immediata a la direcció de l'hotel. Gràcies a les càmeres de seguretat, es va identificar ràpidament l'autor de l'incident, que continuava present a l'hotel assistint als tallers del congrés. El restaurant va veure's obligat a llençar tot el menjar afectat, així com els aliments que hi havia a prop dels excrements, per precaució de possible contaminació. El valor de les pèrdues ascendia a uns 3.000 euros aproximadament, segons el mateix mitjà.

Els responsables de l'hotel van denunciar els fets a la Policia Local de Santa Susanna unes hores després. Un cop desplaçats al lloc, els agents van confirmar la versió dels fets i van procedir a la detenció de l'individu, que va ser identificat com C.M.V., veí de Terrassa, i que amb diversos antecedents policials. Segons fonts properes, l'home és conegut en aquests tipus d'esdeveniments per ser assistent. Els congressos solen durar dos dies, i segons el mitjà anteriorment mencionat, l'home havia passat la nit anterior al cotxe.

Després de ser detingut, l'individu va ser posat a disposició judicial davant del jutjat d'Arenys de Mar, on se li va decretar la llibertat provisional mentre es continua investigant el cas.

Sobre l'autor
Maria Lorenzo foto
Maria Lorenzo
Veure biografia
El més llegit