Detingut un menor al Bages conduint un cotxe robat

El menor va arribar a un xalet per robar-hi, conduint un vehicle que havia estat sostret el dia abans a Santpedor

29 de setembre de 2025 a les 13:49h

Un menor va ser detingut ahir diumenge al vespre a Castellnou de Bages, per part dels Mossos d'Esquadra, sota l'acusació de conduir un vehicle robat.

A dos quarts de nou del vespre, segons informa Nació Manresa, el cos policial va rebre una trucada sobre un possible robatori que s'estava cometent en un xalet de la urbanització la Figuerola.

Quan els Mossos van arribar-hi, van interceptar a un menor que caminava sol per la carretera. Després d'identificar-lo, van comprovar que era un dels individus que havien estat vistos entrant a la propietat.

Un cop recollits diversos testimonis, els agents van poder constatar que el menor havia arribat al xalet conduint un vehicle que havia estat robat el dia abans a Santpedor.

Això li va costar la detenció, acusat del robatori del vehicle i de conduir sense carnet. El menor va declarar a comissari i, poc després, posat en llibertat a l'espera de la citació judicial.

Els Mossos continuen investigant per determinar qui era l'altra persona que acompanyava el menor en l'intent de robatori.

Sobre l'autor
marc pascual
Marc Pascual
Veure biografia
El més llegit