En l’àmbit d’higiene, l’empresa ha reforçat la neteja i ha protegit els datàfons o els comandaments a distància per facilitar-ne la desinfecció. A les habitacions, s’han retirat els elements decoratius com els coixins o la papereria.
Per cobrir el tancament de la cafeteria, l’empresa porta un ‘pack’ d’esmorzar a les habitacions dels clients. Tot i el tancament del restaurant, l’hotel ofereix el servei de restauració a la terrassa, que ha obert amb un 50% de l’aforament.
De cara les pròximes setmanes, Recasens preveu una recuperació “lenta” però “progressiva”. “La qüestió és començar, que els clients sàpiguen que poden venir. Fins ara, com tampoc hi havia disponibilitat, alguns clients que necessitaven venir no es desplaçaven fins a la ciutat”, ha explicat.
La cadena preveu obrir la resta dels establiments a Catalunya “com més aviat millor” i anar reincorporant progressivament els treballadors afectats per l’Expedient de Regulació Temporal d’Ocupació. Al Catalonia Rigoletto, hi treballen actualment deu empleats, un terç de la plantilla habitual.
De cara la fase 2, els establiments podran obrir algunes de les zones comunes, ara inhabilitades, com la piscina, el gimnàs o el restaurant. Tot i això, hi haurà un control de l’aforament i en algun cas, com en el gimnàs, s’haurà de demanar cita prèvia i assegurar la desinfecció després de cada ús.