Entre les diferents funcions que es realitzen a través d’aquesta aplicació hi ha la gestió dels carrers i la via pública, els serveis i equipaments, les llicències d’obra, les xarxes d’enllumenat públic i clavegueram, les incidències viàries, les incidències cíviques o els elements urbans. També incorpora el DUPROCIM (Document únic de Protecció Civil Municipal) de cada municipi així com les franges de prevenció d’incendis forestals, per poder complir amb les seves competències.
El sistema també permet incorporar a la plataforma, mitjançant processos de validació i càrrega, informacions necessàries per a la gestió del territori com són el planejament urbanístic municipal (POUM), les parcel·les cadastrals rústiques i urbanes, els edificis de cadastre, la xarxa d’aigua potable, els sòls de pendent superior al 20% així com el catàleg de masies. També permet la realització dels censos d’activitats industrials (GIA) i comerç urbà, així com les xarxes viària, ferroviària i hidrogràfica, els inventaris de camins locals o els mapes de transició energètica amb instal·lacions fotovoltaiques i de biomassa.