Dijous, 25 d'abril de 2024
És notícia

Fira de Barcelona treballa amb l’objectiu de reprendre l’activitat després de l’estiu

Elabora un protocol per garantir la seguretat i contempla la combinació de la participació virtual i la presència física

Fira de Barcelona treballa amb l’objectiu de poder reprendre l’activitat després de l’estiu, interrompuda a causa de la situació actual derivada de la pandèmia de covid-19. Amb aquesta perspectiva, la institució està elaborant un protocol específic per aplicar les mesures de seguretat i prevenció de cara als seus treballadors, expositors, visitants, organitzadors i participants als certàmens. A més, busquen adaptar les instal·lacions al context i adoptar formats diferents amb models híbrids, que combinen la participació virtual i la presència física en els salons, com, per exemple, en l’esdeveniment nupcial Valmont Barcelona Bridal Fashion Week.

Fira ha hagut de replanificar el seu calendari d’esdeveniments amb la finalitat de concentrar-los en l’últim quadrimestre d’aquest any, com és el cas de Valmont Barcelona Bridal Fashion Week, Bizbarcelona o Alimentaria, que se sumen a d’altres ja previstos per aquestes dates com Smart City Expo World Congress o Expoquimia, Eurosurfas i Equiplast.

Per la seva banda, des d’avui i fins al proper diumenge, 24 de maig, organitza FiraCampusVirtual, una plataforma digital que reuneix l’oferta dels salons Ensenyament i Futura, previstos per al passat mes de març.

El director de Fira de Barcelona, Constantí Serrallonga, assegura que “la institució treballa amb la perspectiva de reprendre la celebració de salons a partir de setembre, adoptant nous formats i les mesures de prevenció necessàries amb l’objectiu de tornar a ser motor econòmic i donar suport a les empreses en un moment de gran complexitat per a tothom”.

Amb la finalitat d’adaptar les seves instal·lacions al nou context, la institució està elaborant un protocol d’actuació amb mesures de seguretat i prevenció, que també inclourà els esdeveniments, sobretot, en els de caràcter professional (B2B), de característiques molt específiques i diferenciades respecte a les activitats massives.

Entre altres qüestions, hi figuraran el condicionament d’espais, regulació de fluxos de visitants i d’aforaments, controls de salut, higiene, distanciament físic, desinfecció i neteja de zones comunes i estands, informació i suport sanitari, sistemes específics d’acreditació i organització dels serveis de restauració.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

El campus Terres de l’Ebre compleix 15 anys de la seva creació

Notícia següent

El Patronat d’Esports prepara la quarta edició de ‘Juguem a nedar’, per al curs vinent

Notícies relacionades