El regidor de Turisme, Comerç i Mercats de l’Ajuntament de Barcelona, Agustí Colom, el director general i co-fundador d’Ulabox, Jaume Gomà, i el president de l’Associació de Comerciants del Mercat del Ninot, Eduard Escofet, han presentat aquest dimecres una iniciativa per millorar la presència dels comerços de proximitat a internet. Es tracta d’una prova pilot de sis mesos de durada que permet els consumidors comprar els productes de les parades del Mercat de Ninot a través del supermercat online Ulabox i rebre la seva comanda a casa. Un cop superada la prova pilot, l’Institut de Mercats Municipals de Barcelona preveu estendre aquesta eina a altres mercats de la capital catalana. Els responsables de la iniciativa han fet una valoració positiva de les primeres setmanes de funcionament de la prova i Gomà ha detallat que s’han rebut més de 3.000 comandes al Mercat del Ninot a través de la plataforma d’Ulabox.
Notícies relacionades
“Com elaborar un pla d’innovació a la meva empresa”, nou taller a Reus
Amb l’objectiu de donar resposta i promoure noves accions que ajudin a l’enfortiment del teixit econòmic, adequades a…
El brot que va intoxicar a infants a Calafell va ser pel mal estat del menjar
L’Agència de Protecció de la Salut de Catalunya ha conclòs que el brot lleu que van patir 44…
Blanes renovarà diumenge el Vot de Vila a l’Aplec de Sant Rafel, una tradició que es manté des de l’any 1795
El diumenge 22 d’octubre Blanes reviurà una de les tradicions més nostrades i longeves amb què compta aquest…