Aquest matí al voltant de quarts de 10 del matí, un conductor ha xocat contra la mitjana de la Ronda Litoral i ha quedat bolcat al mig de la via. A causa d’aquest accident, ràpidament s’han començat a formar cues i retencions, acumulant més de quatre quilòmetres.
Tal com ha informat Betevé, l’accident ha obligat a tallar el carril dret de la circulació. A més, fins al punt de l’accident s’han traslladat diverses dotacions de la Guàrdia Urbana, Bombers i SEM. Per sort, el conductor del vehicle hauria pogut abandonar el turisme pel seu propi peu, evitant qualsevol situació de perill imminent amb els altres conductors.
🔴 Un turisme bolcat a la B-10 al Bon Pastor cap a Trinitat només deixa obert un carril i provoca 4 km de lentitud. pic.twitter.com/juNbexUI4t
— Trànsit (@transit) June 3, 2025
El turisme bolcat ha obligat a tallar el carril dret de la circulació a l’altura de la sortida 30 al Bon Pastor. En pocs minuts, les cues s’han multiplicat i actualment assoleixen els quatre quilòmetres des del Fòrum en sentit Besòs tot i que el vehicle ja s’hauria mogut per afectar lleument el trànsit.