La Diputació de Barcelona, a través de la seva marca turística Barcelona is Much More, participarà del 4 al 6 de novembre a la World Travel Market (WTM) de Londres, una de les fires de turisme més rellevants del món, amb l’objectiu de promocionar l’oferta turística de les comarques de Barcelona.
Adreçada exclusivament a professionals del sector, la WTM reuneix més de 5.000 destinacions de 180 països, compta amb més de 4.000 punts d’exposició i una assistència superior a les 40.000 persones. L’esdeveniment és, a més, una plataforma clau per enfortir la presència al mercat britànic, el quart més important per a la província de Barcelona en nombre de visitants.
En aquesta 46a edició, la Diputació disposarà d’un espai propi dins l’estand de Catalunya, coordinat per l’Agència Catalana de Turisme, des d’on presentarà la diversitat de l’oferta turística de la província. L’objectiu principal és consolidar aliances amb operadors ja col·laboradors i establir nous contactes amb agents del mercat anglès per potenciar el coneixement de les comarques barcelonines com a destinació de qualitat, sostenible i culturalment atractiva.
El mercat britànic representa actualment el 9,5% dels turistes internacionals que visiten la Regió de Barcelona, només per darrere de França, Alemanya i els Països Baixos. La participació a la fira londinenca reafirma el compromís de la Diputació amb la promoció internacional del territori i el reforç del sector turístic com a motor econòmic sostenible per a les comarques de Barcelona.
