Badalona torna a omplir-se d’aroma d’anís durant les Nits d’Estiu del Museu

21 de juny de 2021 a les 11:47h

Comença el compte enrere per a les Nits d’Estiu del Museu de Badalona que, com ja és tradicional, tindran com a escenari la fàbrica Anís del Mono, edifici del patrimoni industrial català que guarda l’essència del licor més emblemàtic de la ciutat. 

Aquesta proposta estiuenca és un viatge per la història de la fàbrica, un recorregut per les campanyes promocionals d’Anís del Mono, sense les quals no podríem entendre la publicitat moderna, i una autèntica experiència per als sentits –l’aroma de mar i de matafaluga, el gust d’anís i les notes musicals que convidaran a ballar. 

Després que l’estiu passat no tinguessin lloc les Nits, el Museu reprèn aquesta activitat a la fresca tot programant quatre propostes musicals que passejaran pel dixieland, la música clàssica, el jazz manouche i la rumba catalana. Aquestes actuacions, que amenitzaran les nits dels quatre primers divendres de juliol, seran la cirereta del pastís d’aniversari dels 150 anys de la marca Anís del Mono, lligada a la ciutat de Badalona.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit