Dimarts, 8 d'abril de 2025
És notícia

Badalona inunda de música, màgia i espectacles el Districte 4

Avatar photo
La plaça de les Brigades Internacionals acollirà l’activitat anomenada ‘Ritmes de Tardor’

Aquest dissabte 12 d’octubre, de 10.30 a 14.30 hores, l’Ajuntament de Badalona organitza a la plaça de les Brigades Internacionals, al barri de Llefià, ‘Ritmes de Tardor’, una activitat que combina música, cultura i comunitat al Districte 4 de la ciutat. La iniciativa té com a objectiu generar un impacte positiu entre la comunitat, enfortir els llaços entre veïns i entitats i transformar aquest espai en un punt de trobada entre el veïnat de Llefià, Artigues i Sant Roc. Per aconseguir-ho, s’han organitzat activitats que inclouen ball, màgia, espectacles musicals o el Festival Holi.

La programació d’activitats és la següent:

  • 10.30 a 11 h – Masterclass de zumba, a càrrec de Dougdance
  • 11 a 11.30 h – Actuacions de ball, a càrrec de l’Atelier des artistes
  • 11.30 a 12 h – Actuació de màgia, amb Aníbal Fernández
  • 12 a 12.30 h – Dansa del ventre, amb l’Associació Dansa del Ventre
  • 12.30 a 14 h – Holi Festival i DJ JB BDN, amb la presència de Nbue i Kingkelo

Durant tot el matí els assistents també podran participar en la Mostra d’entitats, un espai per conèixer les entitats del barri i voltants on es faran tallers i activitats.

‘Ritmes de Tardor’ es concep com una oportunitat per fer visible la riquesa cultural i social del territori. Emmarcada dins del Programa integral de barris per a la millora de rendes de l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB), aquesta iniciativa busca afavorir la convivència harmoniosa i potenciar la participació ciutadana. La proposta sorgeix del treball col·laboratiu entre entitats locals, biblioteques, fundacions, ciutadania i diversos departaments de l’Ajuntament de Badalona.

La regidora de Convivència i Mediació, Odalys Sánchez, ha animat a tothom a participar en el ‘Ritmes de Tardor’ d’aquest dissabte. “Aquest esdeveniment és una aposta clara per la cohesió social i la convivència als nostres barris i volem que sigui només el principi de moltes més activitats conjuntes que ajudin a transformar i enriquir la vida comunitària”, ha destacat la regidora.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
mossos-santa-coloma-farners-marihuana

Els mossos jutjats per vendre marihuana decomissada neguen les acusacions

Notícia següent

Onada de delictes a Torredembarra: robatori amb força i violència masclista

Notícies relacionades