Divendres, 23 de maig de 2025
És notícia

Badalona presenta la XII Cursa per les Malalties Minoritàries

Avatar photo
La carrera tindrà lloc diumenge 25 de febrer al passeig Marítim de la ciutat

Aquest dijous 15 de febrer, a les 12.30 hores, tindrà lloc al Centre Comercial Montigalà de Badalona (passeig d’Olof Palme, 28-36) la presentació de la dotzena edició de la Cursa Benèfica per a Malalties Minoritàries, que celebra el diumenge 25 de febrer.

L’acte comptarà amb la presència de la quarta tinenta d’alcaldia i regidora de l’Àmbit de Comunicació. Fons Europeus i Protecció a les Persones de l’Ajuntament de Badalona, Rosa del Amo; del regidor de l’Àrea de Coordinació Territorial i adjunt d’Esports, Juan José Portillo; del director de l’Institut d’Investigació Germans Trias i Pujol (IGTP), Jordi Barretina; de la investigadora de l’IGTP, Gisela Nogales; de la vicepresidenta de l’Associació Espanyola de Distròfia Muscular Facioescapulohumeral, Eva Álvarez; del president de la Plataforma Acció Badalona (organitzadora de la cursa), Javier Cabrera; de l’organitzador de la cursa, David Neira, i de la directora del Centre Comercial Montigalà, Roberta Rebolini.

Aquesta cursa té un caràcter totalment solidari, ja que el cent per cent de les inscripcions a la cursa es destinaran a col·laborar amb la Fundació Institut d’Investigació en Ciències de la Salut Germans Trias i Pujol, laboratori de recerca en malalties minoritàries neuromusculars i neuropediàtriques.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

L’Equip Absolut de Pàdel del Golf Costa Daurada es proclama Campió de Catalunya per Equips

Notícia següent
Carnestoltes parets

Un Carnestoltes multitudinari omple d’alegria Parets del Vallès

Notícies relacionades