El sector turístic és un dels més afectats per la situació de crisi sanitària que es pateix des de fa mesos a causa de la pandèmia ocasionada per la COVID-19. En aquest context, i amb l’objectiu de potenciar la projecció de la ciutat i atraure més visitants a Badalona per impulsar la recuperació del sector turístic local, l’Ajuntament de Badalona ha dissenyat la campanya de promoció “Vine i gaudeix de Badalona” en la versió en català i “Ven y disfruta de Badalona”, en la versió en castellà, per promocionar i reivindicar la ciutat a través d’imatges que mostrin alguns dels seus principals atractius turístics com són la platja, el passeig Marítim, el port, la Rambla, el Museu municipal, el monestir de Sant Jeroni de la Murtra i la variada oferta comercial i gastronòmica de la qual disposa.
Davant la previsió de què aquest estiu els ciutadans optin per fer turisme de proximitat, la campanya impulsada per l’Ajuntament de Badalona té com a objectiu atraure el turisme nacional, que és el que té més fàcil el desplaçament entre províncies.
Per això es vol arribar concretament a comunitats autònomes que no tenen platja, com Madrid i Aragó, i també a altres zones de Catalunya que no tenen litoral.
En aquesta mateixa línia, s’ha dissenyat una marca que durant aquest estiu s’incorpora en els diferents suports publicitaris que produeix l’Ajuntament i que en català, castellà, anglès i francès convida a la ciutadania a gaudir de Badalona.